Etiketler

, , , , ,

kumbaraci_logosiyah

Kumbaracı50’de Atölyeler başlıyor!

yigitsertdemir11-1

Yazamıyorum. Neden yazamıyorum? Yazıyorum. Ama bir şeyler eksik gibi… Fazla mı oldu acaba bir şeyler… Başını buldum da, sonunu bir türlü getiremiyorum… Kafamda bir son var, ama nereden başlayacağımı bilemiyorum… Ya yazsan oyun olur da, yazmasam mı nedir… Çok pis fikrim var ama nereye yapacağımı kestiremiyorum… Gözümün önünde bir adam var, hani yaz desen yazarım… Desene yazayım… Dertlerim var paylaşmak istediğim, yolunu bulamıyorum… Bence çok iyi yazdım, sence? …Sekiz hafta… yirmi dört saat… binlerce hata…
Yaz…
ama…

1. Bölüm // Kafa Açma
Önyargılardan kurtulma, yazmanın önündeki engellerin keşfi ve çözüm yolları, yazmayla tanışma, temel kavramları edinme

Başlangıç tarihi: 8 Eylül 2013
Bitiş Tarihi: 10 Kasım 2013
Gün ve saat: Pazar / 11:00-14:00
Toplam: 8 Hafta – 24 saat
Kontenjan: 12 kişi
Aylık ücret: 360 TL + KDV
Öğrencilere ve iki aylık ücreti birlikte ödeyenlere %10 indirim yapılır

2. Bölüm // Kafayı Toplama
Kavramları derinleştirme, yazma yolculuğuna çıkma, seçilmiş bir oyunun incelenmesi, yazma ekzersizleri, korkularla vedalaşma

Başlangıç tarihi: 24 Kasım 2013
Bitiş Tarihi: 12 Ocak 2014
Gün ve saat: Pazar / 11:00-14:00
Toplam: 8 Hafta – 24 saat
Kontenjan: 12 kişi
Aylık ücret: 360 TL + KDV
Öğrencilere ve iki aylık ücreti birlikte ödeyenlere %10 indirim yapılır

3. Bölüm // Kafa Kafaya Verme
Katılımcının yazmaya karar verdiği konu üzerine sistematik bir şekilde birebir çalışarak oyun yazma.

Başlangıç tarihi: 2 Şubat 2014
Bitiş Tarihi: 23 Mart 2014
Gün ve saat: Pazar / 11:00-14:00
Toplam: 8 Hafta – 24 saat
Kontenjan: 12 kişi
Aylık ücret: 360 TL + KDV
Öğrencilere ve iki aylık ücreti birlikte ödeyenlere %10 indirim yapılır

YER: Kumbaracı50 Stüdyo

Son Başvuru Tarihi: 3 Eylül 2013

Başvuru ve detaylı bilgi için buraya tıklayınız

Kumbaracı50 Atölyeler

facebook twitter
Kumbaracı50 | Kumbaracı Yokuşu No:50/3 Tünel, Beyoğlu
