Etiketler

, , , , , , , , , , , , ,

NİSAN AYI PROGRAMI -2012 YILI

  • Eğitimlerimiz, konusunda uzman eğitimciler tarafından verilmektedir.

  • Eğitim Merkezimizden eğitim alan kişi, kurum ve şirketlerden ücret alınmamaktadır.

  • Tam gün devam eden eğitimlerde öğle yemeği ücretsiz verilmektedir.

  • Eğitim uzmanlarımızın hazırladığı kurs kitaplarımız kursiyerlere ücretsiz verilmektedir.

  • Tüm giderlerimiz Elginkan Vakfı tarafından karşılanmaktadır.

ÜRETİM SEKTÖRÜNE YÖNELİK
Sıra
No
Seminerin Adı Süresi Eğitim Saati Tarih Gün Eğitimci
Gün Saat
1 BİLGİSAYAR DESTEKLİ TASARIM (AutoCAD) (Uzaktan Eğitim ile) 2 ay içinde kademeli olarak açılacaktır. 09 Nisan- 09 Haziran 2012 Eğt.Uzm. Serdar PALABIYIK
Serbest
2 Php ile WEB PROGRAMCILIĞI
(Uzaktan Eğitim ile)
2 ay içinde kademeli olarak açılacaktır. 09 Nisan- 09 Haziran 2012 Eğt.Uzm. Erkan GEÇİTLİ
(A.Ferit Giritligil İÖO)
3 İLERİ EXCEL UYGULAMALARI   yeni
(Uzaktan Eğitim ile)
2 ay içinde kademeli olarak açılacaktır. 26 Nisan-26 Haziran 2012 Eğt.Uzm. Levent ALBAYRAK
(Manisa End.Mes.Lisesi)
4 TEMEL VE İLERİ SEVİYE WEB TASARIMI yeni
(Uzaktan Eğitim ile)
2 ay içinde kademeli olarak açılacaktır. 26 Nisan-26 Haziran 2012 Eğt.Uzm. Gürkan SOYDAŞ
(Özel ODTÜ Ülkem Kolleji)
5 PHOTOSHOP CS4    yeni
(Uzaktan Eğitim ile)
2 ay içinde kademeli olarak açılacaktır. 26 Nisan-26 Haziran 2012 Eğt.Uzm. Ural SEVENER
(Manisa Valiliği AB Projeler Birimi)

AÇIKLAMA: Uzaktan eğitimle düzenlenecek olan Bilgisayar Destekli Tasarım (AutoCAD), Php ile Web Programcılığı, İleri Excel Uygulamaları, Temel ve İleri Seviye Web Tasarımı, Photoshop CS4 eğitimleri için başvurularınızın onaylanması halinde www.elginkanuzem.org sitesine kaydınız tarafımızdan yapılacaktır. Eğitimleri oradan takip ederek tamamlayacaksınız, ayrıca Eğitim Merkezimize gelmenize gerek yoktur. Eğitim sonunda katılım belgeleriniz e-mail yoluyla sizlere ulaştırılacaktır. Kağıda basılmış olarak talep ederseniz bunu mail atarak bildiriniz, belirttiğiniz adrese kargoyla karşı ödemeli olarak belgeniz ulaştırılacaktır.

6 İLETİŞİM BECERİLERİ 1 6 13:00-19:00 10 Nisan Salı Eğt. Uzm. İpek ALÇI
(Net Eğitim Danışmanlık)
7 SOLIDWORKS PROGRAM YENİLİKLERİ 1 6 13:00-19:00 11 Nisan Çarşamba Eğt.Uzm. İlker Uludağ
Eğt.Uzm. Murat Tetik
(TEKNOLOJİK YAZILIMLAR)
8 ETKİN SATIŞ VE PAZARLAMA TEKNİKLERİ 1 6 13:00-19:00 12 Nisan Perşembe Eğt.Uzm. Erdem KARAGÖZ
KRONOS Eğitim Danışmanlık
9 RULMAN MONTAJ DEMONTAJI 2 8 13:30-17:30 14-15 Nisan Cumartesi-Pazar Eğt.Uzm. Sabahattin ÇİMENTEPE
(Manisa End.Mes.Lisesi)
10 OHSAS 18001: 2007 İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİ YÖNETİM SİSTEMİ 2 14 09:00-17:00 24-25 Nisan Salı-Çarşamba Eğt.Uzm. Muzaffer CANTÜRK
PERONİ Eğitim Danışmanlık
HİZMET SEKTÖRÜNE YÖNELİK
Sıra
No
Seminerin Adı Süresi Eğitim Saati Gün Tarih Eğitimci
Gün Saat
1 BİLGİSAYAR DESTEKLİ TASARIM (AutoCAD) (Uzaktan Eğitim ile) 2 ay içinde kademeli olarak açılacaktır. 09 Nisan- 09 Haziran 2012 Eğt.Uzm. Serdar PALABIYIK
Serbest
2 Php ile WEB PROGRAMCILIĞI
(Uzaktan Eğitim ile)
2 ay içinde kademeli olarak açılacaktır. 09 Nisan- 09 Haziran 2012 Eğt.Uzm. Erkan GEÇİTLİ
(A.Ferit Giritligil İÖO)
3 İLERİ EXCEL UYGULAMALARI   yeni
(Uzaktan Eğitim ile)
2 ay içinde kademeli olarak açılacaktır. 26 Nisan-26 Haziran 2012 Eğt.Uzm. Levent ALBAYRAK
(Manisa End.Mes.Lisesi)
4 TEMEL VE İLERİ SEVİYE WEB TASARIMI yeni
(Uzaktan Eğitim ile)
2 ay içinde kademeli olarak açılacaktır. 26 Nisan-26 Haziran 2012 Eğt.Uzm. Gürkan SOYDAŞ
(Özel ODTÜ Ülkem Kolleji)
5 PHOTOSHOP CS4    yeni
(Uzaktan Eğitim ile)
2 ay içinde kademeli olarak açılacaktır. 26 Nisan-26 Haziran 2012 Eğt.Uzm. Ural SEVENER
(Manisa Valiliği AB Projeler Birimi)

AÇIKLAMA: Uzaktan eğitimle düzenlenecek olan Bilgisayar Destekli Tasarım (AutoCAD), Php ile Web Programcılığı, İleri Excel Uygulamaları, Temel ve İleri Seviye Web Tasarımı, Photoshop CS4 eğitimleri için başvurularınızın onaylanması halinde www.elginkanuzem.org sitesine kaydınız tarafımızdan yapılacaktır. Eğitimleri oradan takip ederek tamamlayacaksınız, ayrıca Eğitim Merkezimize gelmenize gerek yoktur. Eğitim sonunda katılım belgeleriniz e-mail yoluyla sizlere ulaştırılacaktır. Kağıda basılmış olarak talep ederseniz bunu mail atarak bildiriniz, belirttiğiniz adrese kargoyla karşı ödemeli olarak belgeniz ulaştırılacaktır.

6 İLETİŞİM BECERİLERİ 1 6 13:00-19:00 10 Nisan Salı Eğt. Uzm. İpek ALÇI
(Net Eğitim Danışmanlık)
7 SOLIDWORKS PROGRAM YENİLİKLERİ 1 6 13:00-19:00 11 Nisan Çarşamba Eğt.Uzm. İlker Uludağ
Eğt.Uzm. Murat Tetik
(TEKNOLOJİK YAZILIMLAR)
8 ETKİN SATIŞ VE PAZARLAMA TEKNİKLERİ 1 6 13:00-19:00 12 Nisan Perşembe Eğt.Uzm. Erdem KARAGÖZ
KRONOS Eğitim Danışmanlık
9 RULMAN MONTAJ DEMONTAJI 2 8 13:30-17:30 14-15 Nisan Cumartesi-Pazar Eğt.Uzm. Sabahattin ÇİMENTEPE
(Manisa End.Mes.Lisesi)
10 OHSAS 18001: 2007 İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİ YÖNETİM SİSTEMİ 2 14 09:00-17:00 24-25 Nisan Salı-Çarşamba Eğt.Uzm. Muzaffer CANTÜRK
PERONİ Eğitim Danışmanlık
ÇALIŞMAYAN, İŞ ARAYAN VE ÖĞRENCİLERE YÖNELİK
Sıra
No
Seminerin Adı Süresi Eğitim Saati Gün Tarih Eğitimci
Gün Saat
1 BİLGİSAYAR DESTEKLİ TASARIM (AutoCAD) (Uzaktan Eğitim ile) 2 ay içinde kademeli olarak açılacaktır. 09 Nisan- 09 Haziran 2012 Eğt.Uzm. Serdar PALABIYIK
Serbest
2 Php ile WEB PROGRAMCILIĞI
(Uzaktan Eğitim ile)
2 ay içinde kademeli olarak açılacaktır. 09 Nisan- 09 Haziran 2012 Eğt.Uzm. Erkan GEÇİTLİ
(A.Ferit Giritligil İÖO)
3 İLERİ EXCEL UYGULAMALARI   yeni
(Uzaktan Eğitim ile)
2 ay içinde kademeli olarak açılacaktır. 26 Nisan-26 Haziran 2012 Eğt.Uzm. Levent ALBAYRAK
(Manisa End.Mes.Lisesi)
4 TEMEL VE İLERİ SEVİYE WEB TASARIMI yeni
(Uzaktan Eğitim ile)
2 ay içinde kademeli olarak açılacaktır. 26 Nisan-26 Haziran 2012 Eğt.Uzm. Gürkan SOYDAŞ
(Özel ODTÜ Ülkem Kolleji)
5 PHOTOSHOP CS4    yeni
(Uzaktan Eğitim ile)
2 ay içinde kademeli olarak açılacaktır. 26 Nisan-26 Haziran 2012 Eğt.Uzm. Ural SEVENER
(Manisa Valiliği AB Projeler Birimi)

AÇIKLAMA: Uzaktan eğitimle düzenlenecek olan Bilgisayar Destekli Tasarım (AutoCAD), Php ile Web Programcılığı, İleri Excel Uygulamaları, Temel ve İleri Seviye Web Tasarımı, Photoshop CS4 eğitimleri için başvurularınızın onaylanması halinde www.elginkanuzem.org sitesine kaydınız tarafımızdan yapılacaktır. Eğitimleri oradan takip ederek tamamlayacaksınız, ayrıca Eğitim Merkezimize gelmenize gerek yoktur. Eğitim sonunda katılım belgeleriniz e-mail yoluyla sizlere ulaştırılacaktır. Kağıda basılmış olarak talep ederseniz bunu mail atarak bildiriniz, belirttiğiniz adrese kargoyla karşı ödemeli olarak belgeniz ulaştırılacaktır.

6 İLETİŞİM BECERİLERİ 1 6 13:00-19:00 10 Nisan Salı Eğt. Uzm. İpek ALÇI
(Net Eğitim Danışmanlık)
7 SOLIDWORKS PROGRAM YENİLİKLERİ 1 6 13:00-19:00 11 Nisan Çarşamba Eğt.Uzm. İlker Uludağ
Eğt.Uzm. Murat Tetik
(TEKNOLOJİK YAZILIMLAR)
8 RULMAN MONTAJ DEMONTAJI 2 8 13:30-17:30 14-15 Nisan Cumartesi-Pazar Eğt.Uzm. Sabahattin ÇİMENTEPE
(Manisa End.Mes.Lisesi)
9 İKNA PSİKOLOJİSİ ve KOÇLUK 1 6 13:00-19:00 26 Nisan Perşembe Eğt.Uzm. Erdem KARAGÖZ
KRONİS Eğitim Danışmanlık
10 SORUN ÇÖZME TEKNİKLERİ 1 6 13:00-19:00 30 Nisan Pazartesi Eğt.Uzm. Murat DOLGUN
Elginkan Vakfı ÜEMTEM
KAMU KURUM VE KURULUŞLARINA GRUP HALİNDE VERİLEN EĞİTİMLER
Sıra
No
Seminerin Adı Süresi Eğitim Saati Gün Tarih Verilen Kurum
Gün Saat
1 KURUM KÜLTÜRÜ 1 7 09:30-17:00 Cuma 20 Nisan İzmir Yüksek Teknoloji Enstitüsü Çalışanları
2 KURULUŞ İÇİ KALİTE DENETÇİSİ 1 7 09:00-17:00 Perşembe-Cuma 26-27 Nisan İzmir Defterdarlığı

Detaylı Bilgi için : http://www.uemtem.org.tr/

Kayıt ve Başvuru için : http://www.uemtem.com/seminerx/login.aspx

