Etiketler

, , ,

MAYA SAHNESİ

10 OCAK – 15 OCAK

10 Ocak Salı 20:30

Bilsak Tiyatro Atölyesi

PRÖMİYER

Sevim Burak’ın “Hayatımın Aşkı” dediği ve bitiremeden aramızdan ayrıldığı romanı Ford Mach 1, müzik ile sahnede. Nihal G. Koldaş’ın uyarladığı metni, Ayşe Selen, Şehsuvar Aktaş, ve Nihal G. Koldaş sahnede gerçekleştiriyorlar.

12 Ocak Perşembe 20:30

BGST Tiyatro Boğaziçi

Issız bir adaya düşseniz, ne alırsınız yanınıza? Annenizi kaybettiğinizde, neyi ararsınız? Yolunuzu kaybettiğinizde yeniden nasıl yola çıkarsınız?
Eleni’den Mektuplar “bizi” keşfederken, küçük hikayeleri fısıldıyor, izleyenin kulağına!

13 Ocak Cuma 20:30

tiyatrogerçek

Ölüyorum tanrım.
Bu da oldu işte.
Her ölüm erken ölümdür,
biliyorum tanrım.
Ama ayrıca, aldığın şu hayat,
fena değildir.
Üstü Kalsın…

14 Ocak Cumartesi 16:00

14 Ocak Cumartesi 20:30

Tiyatro Nar

Çalışmalarını Ankara’da sürdüren Tiyatro Nar, Selda Öndül’ün yazıp yönettiği “Bay ve Bayan Makbet” ile sadece iki gösterim için İstanbul’da! “Bay ve Bayan Makbet”, bellek ve zaman üzerine yazılmış modern bir “Macbeth” yorumu; hatırlama ve unutma anlarından oluşan bir oyun.

15 Ocak Pazar 18:00

Bab-ı Tiyatro

Öyle karar verdi ailem, aile büyüklerim, masallar, ninniler ve oyunlar ve tabii ders kitapları, ilkokul öğretmenleri, lise hocaları… Oysa ben şarkıcı olmak istiyordum ama öğrenmiştim, biliyordum, benim isteklerimin hiçbir önemi yok…


MAYA SAHNESİ
İstiklal Cad. Halep Pasajı (Atlas Pasajı karşısı) Kat: 2 Beyoğlu
212 252 74 52   |   0 535 646 04 44